SELAMAT DATANG..

Di sini saya kongsikan sedikit petua2 yang pernah saya cuba..ada juga yang saya cuba 'search' dari website lain..kita kongsi2 kan yer..(^_^)v

Friday, December 31, 2010

SALAM UKHWAH 2011

Dah berakhir tahun 2010..hepy tak? Mesti macam2 pengalaman dah kita dapat sepanjang tahun 2010 kan? Ada sedih, ada hepy..apapun, jadikan semua tu pengalaman untuk kita terus hadapi tahun 2011. Selalunya orang akan bercerita tentang Azam tahun baru..ada juga orang yang tak ada azam kan?But still can continue with their life..tapi, kena ada intention..jangan main redah jer..yer..(^_^)v

Ok..untuk tahun baru, saya mulakan dengan set kosmetik baru..hehe(saya ni tak pernah cuba barang2 1 set) Kira ini adalah permulaan yang memang betul2 barulah..(harapnya leh kekalkan cara pemakaian..ngeee) saya cuba2 dulu..kalau ok, nanti saya ceritakan kemudian.

Salah 1 azam tahun baru, nak lebih cantik(sekarang cam prasan cantik jer..huhu)..dan salah 2 azam tahun baru(ngee) nak langsing(cewahh..makan sama gak..2minggu lepas turun 1kg, naik balik 1kg dalam 1 minggu jer..huh!) Tapi sempena tahun baru nie NEKAD!! yeah!! hehe

Semoga apa jua yang kita lakukan, sentiasa yang terbaik pada tahun 1432H dan 2011 ini.

chayok2!!

Wassalam

No comments:

Post a Comment