SELAMAT DATANG..

Di sini saya kongsikan sedikit petua2 yang pernah saya cuba..ada juga yang saya cuba 'search' dari website lain..kita kongsi2 kan yer..(^_^)v

Wednesday, July 14, 2010

MASK TELUR

Salam semua..

Semalam saya dah buat mask untuk buang benda2 yang saya tak suka kat muka ni. So, di sini saya kongsikan..post yang lepas saya dah terangkan bagaimana. Tapi mungkin tak cukup jelas kan? Ha!! Ni siap dengan gambar sekali.

-->>Sebaik2nya buat sebelum tido dan pakai sepanjang tido hinggalah keesokan harinya(^_^)

Bahan2 kita perlukan>>>>>

1) Putih telur


2) Kapas yang dinipis2 kan..

Sediakan banyak2 sebab bila tampal kat muka, perlu tebal2

3) Celupkan kapas dalam telur putih dan tampal pada muka..masa celup, pastikan telur kena pada keseluruhan kapas. Supaya melekat dengan baik (^_^)


Lawak plak muka model nie..ngehehe(*_*)
Jangan lupa tampal tebal2 yer..senang nak buka nanti dan lebih kuat tarikan pada blackhead dan whitehead nati

4) Bangun solat subuh esoknya, boleh lah buka..dari atas kebawah tau..(macam cerita THE MASK pulak..hehe)


Rupa sebenar..hehe

Jangan buang dulu..Simpan kejap. Nanti apa yang melekat pada mask tadi akan makin jelas. Boleh nampak yang melekat di bahagian dalam.

Alamak..Tak nampak lah pulak..sorry yer..guna handset jer..kalu nak tgk, buatlah sendiri k..

Selamat mencuba!!

No comments:

Post a Comment