SELAMAT DATANG..

Di sini saya kongsikan sedikit petua2 yang pernah saya cuba..ada juga yang saya cuba 'search' dari website lain..kita kongsi2 kan yer..(^_^)v

Monday, July 5, 2010

Libresse


Salam semua..

Tuala wanita atau pun 'pads' memang dah sinonim sangatt dengan wanita kan? Dah macam-macam 'brand' kita dah pernah cuba.Termasuk lah 'pantyliner'..huh! ada yang sesuai, ada yang tak sesuai..

Macam saya sendiri, susah sangat nak cari yang sesuai memandangkan kulit sensitif..bila saya tanya sahabat, katanya dia juga mempunyai masalah yang sama.. kadang-kadang sampai melecet kulit.. ada yang diperbuat dari kapas dan ada yang diperbuat dari plastik..haaaa..yang plastik itulah sampai melecet kulit.

One day, sahabat saya ni kata nak singgah kedai nak beli 'pad'. Saya pun ikutlah dia..sampai tempat yang dihajati, banyak sangat pilihan yang ada. Then suddenly teringat iklan Kak Adibah Nor.."PAHAM2 LAHHH" siap buat iklan lagi kat situ. Adalah dekat 10 minit kami berbincang kat situ. (lamaaaaaaaa kan?)Sampaikan salesman yang ada, angkat kaki.(segan agaknya)..Sahabat saya yang kononnya pakar mula lah mengomen tiap 'brand' yang ada di situ..last2..amik keputusan mencuba 'Pad' Libresse..saya yang hari normal ni pun gatal nak mencuba..so saya ambil 'pantyliner'..

The other day, sahabat saya tu datang ke rumah dan guna ayat power " Hari ini mak pakai Libresse..selesa nyahhh(bahasa yang selalu diguna, dia wanita tulen..hehe)..saya yang belum cuba "pantyliner" pun gatal nak mencuba..bila dah pakai,memang best amat!!! Waktu period pun saya cuba..memang selesa..betul2 ikut 'posture' "PAHAM2 LAH" tak bocor pon..nak cuci pon senang..Dah x luka-luka..waktu period lebih baik dari dulu..hehe



--->> Berita baik, kita kongsi bersama..kan..kan..
--->> Belum cuba, belum tahuuuuu

See yaaaaaaaaaa!!

No comments:

Post a Comment