SELAMAT DATANG..

Di sini saya kongsikan sedikit petua2 yang pernah saya cuba..ada juga yang saya cuba 'search' dari website lain..kita kongsi2 kan yer..(^_^)v

Wednesday, March 30, 2011

OLAY BATH 7 SHOWER CREAM BODY BUTTER

Salam ukhwah sekali lagi..(^_^)v

Kali ni saya nak berkongsi mandian wanita pula..erm..
OLAY TOTAL EFFECT 7 IN 1 ANTI AGING..SHOWER CREAM BODY BUTTER..
yumyum..


Ada tiga pilihan: Nourishing, Extra Nourishing, Ultra Nourishing

Saya kurang menekankan hal mekap(apa yang ada saya pkai jer)..but i really care about skin n hair..ngee..
Dah lama saya nak cuba body butter nie..first time tengok iklan dah macam..yumyum..butter.. Baru2 ini saya terkejut bila harganya tiba2 jatuh..kalau tak silap dari
rm15= 295ml sebotol sekarang rm5.90..
Mula-mula pakai sebab kulit saya terlampau kering bila dalam air-corn..dah macam lagi tua dari usia..mula laa menyapu losen dalam office..dan bau2 losyen pun berterbangan merata-rata..dah macam mengganggu orang lain pula..



First time guna OLAY BATH 7 in 1 SHOWER CREAM BODY BUTTER
(Ultra Nourishing)
lepas mandi badan berkilat2 dan macam ada 1 lapisan atas kulit yg berminyak dan lembab. Sedikit tidak selesa..tapi kulit memang sentiasa lembab.lepas habis 1 botol 295ml, kulit memang makin cantik..dah tak ada garisan2 akibat kulit kering(seronok!)..


Sekarang saya beralih pada Extra Nourishing..Masih nampak berkilat2 pada kulit tapi tidak lah terlampau lembab seperti yang sebelum ni..lebih selesa..tapi hasilnya sama..
Kulit lebih lembut..hehe.CUBALAH YERRR..

Setiap yang baik itu perlu dikongsi bersama..(^_^)v

Wassalam..


No comments:

Post a Comment