SELAMAT DATANG..

Di sini saya kongsikan sedikit petua2 yang pernah saya cuba..ada juga yang saya cuba 'search' dari website lain..kita kongsi2 kan yer..(^_^)v

Tuesday, June 7, 2011

LOREAL SHAMPOO

Salam ukhwah..

Entry kali ni tentang syampu yer..(^_^)
Dah habis sabun, syampu pula yer??
Wanita dan kecantikan tak dapat dipisahkan..betulkan..

Bagi yang terlampau obses untuk cantik,asal ada iklan barangan baru mesti nak cuba kan?
Saya bukan jenis yang begitu..sebab itulah kalau ada barang baru saya bukanlah orang yang pertama atau antara orang pertama yang akan cuba..sebab, takut untuk menghadapi risiko..ermm..manalah tahu kalau2 bila mencuba tidak seperti yang diharapkan..

Tubuh badan kita akan turut matang dengan meningkatnya usia..jadi, mungkin barangan yang dulu kita pakai dah tidak sesuai dengan usia kita kini..

Ambil contoh diri saya..seingat saya dari darjah 6 atau mungkin tingkatan 1 saya mula pakai sunsilk.dari limau purut dan lepas tu bertukar pada herba..memang serasi..rambut makin panjang pun cantik je..sahabat2 akan tanya..rebonding yer? Sekalipun tak pernah yer..rambut hanya gunting dan minyak johnson sahaja..

Sampai 1 tahap syampu tu dah tak sesuai..dah lama saya terfikir untuk tukar kepada yang lain tapi masih ragu2 sebab rambut mula kasar dan gugur..

RM 22.90 (PROMOSI BUAT MASA INI DI GUARDIAN)

Kesimpulan terlalu awal untuk dibuat tapi syampu terbaru saya guna 2kali dah menunjukkan rambut lebih lembut..tak perlu guna sikat..hehe..seronok kan?
Yang saya guna ni untuk rambut rosak..So, this is for hair repairing..special foanyalah untuk damage hair..
Saya tak gunakan krim untuk hair repair sebab saya sedikit kemalasan selalunya..
Ini hanyalah salah satu percubaan yang saya lakukan..kalau sesuai lepas ini mungkin saya akan gunakan(^_^)..

Bila bertudung, penjagaan rambut 2x ganda lebih dari yang tidak bertudung..INGAT TU..jadi pilihlah penjagaan rambut yang selesa dan sesuai dengan kita..

-->>Yang baik dikongsi bersama<<--
-WASSALAM-

No comments:

Post a Comment