SELAMAT DATANG..

Di sini saya kongsikan sedikit petua2 yang pernah saya cuba..ada juga yang saya cuba 'search' dari website lain..kita kongsi2 kan yer..(^_^)v

Wednesday, August 24, 2011



Salam Ukhwah..

Kita semua mesti dalam mood raya kan..
Di kesempatan ini, saya ingin memohon maaf jika ada silap dan salah sepanjang perkenalan, ataupun ada 'entry' yang saya tulis menyentuh hati atau buat sahabat-sahabat marah..Apa yang saya taip, itu adalah lahir dari hati saya, pendapat saya dan cerita saya. Jika ada persamaan, itu semua hanyalah kebetulan..
Semoga Akhir Ramadhan ini dapat kita manfaatkan dengan baik..
Syawal yang bakal menjelma akan membawakan sejuta kebahagiaan dan kesyukuran..

Ramadhan berakhir munculnya Syawal,
Hari bahagia, hari kemenangan,
Persiapan dibuat pastinya awal,
Ingat sahabat jangan berhabisan.


Pelita dipasang ditepi muara,
Cahaya memancar indah di mata,
Riang gembira bertemu saudara,
Jangan dilupa pada yang berduka.

Wassalam(^_^)v

No comments:

Post a Comment